justlikefelicia

Direktlänk till inlägg 9 juli 2012

Hemma igen !

Av Felicia Olsson - 9 juli 2012 10:53

Hej! 


Nu är jag hemma igen och det kommer jag vara hela veckan.

Tänkte faktiskt inte skriva något jag gjort i varken halmstad eller sthlm,

för jag gör ett videoinlägg senare idag och berättar allt så blir det lite roligare för

er också. Blev jätte glad idag när jag loggade in på bloggen för appen har äntligen

kommit !! :) Så nu blir det mycket lättare att blogga, för då kan jag ladda upp bilder , videor

osv när jag inte är hemma eller helt enkelt inte har tillgång till någon dator :)


En sak till somjag bara måste säga , jag älskar Sarahs mamma för hon fixade biljetter

till mej och Sarah till Justin Biebers konsert nästa år, tyvärr tog golden cirkle biljetterna slut

på 41 sekunder och det chansen att få dom var ju extremt liten och ahh jag och

Sarah var två av dom som inte fick tag i några men är ändå tacksam att vi fick

blijetter för alla biljetter var slut på 40 minuter, men nu har vi dom i alla fall ,

så det blir sthlm nästa år också är redan jätte taggad !


Kommer snart ett inlägg med bilder på allt jag köpt ,

men det är ganska mycket bilder så det kommer i ett eget inlägg ^

 

/ Felicia !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Olsson - 8 augusti 2012 17:20

Tjenare och hejdå , detta blir mitt sista inlägg här på bloggplatsen. Bloggar på blogspot istället ta gärna en titt puss ! http://justlikefelicia.blogspot.se/                 http://justlikefelicia.blogspot.se/   http://justlikefelicia.blogspot...

Av Felicia Olsson - 29 juli 2012 08:34

Hej , jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat på jättelänge. Det beror på att min surf på mobilen är slut så har inte kunnat blogga  från mobilen. och har inte varit hemma speciellt mycket .    Sen jag bloggade sist har jag gjort ganska my...

Av Felicia Olsson - 12 juli 2012 23:14

Hej bloggade inte igår och har inte bloggat idag heller men i alla fall tänkte bara berätta vad jag gjort och visa gårdagens outfit :) igår va jag hemma hela dan o låg i sängen och kollade på Andra avenyn . Idag såg jag klart dom sista avsnitten och ...

Av Felicia Olsson - 10 juli 2012 20:45

Har inte bloggat idag har haft lite fullt upp , har städat lite på förmiddagen och sen var jag med ********* kan inte säga vem eftersom det blir lite fel. Just nu kollar jag på andra avenyn höhö har inte så mkt o skriva nu så skriver imorgon istället...

Presentation


Hejsan, jag är en ganska galen tjej som är född 96, alltså blir jag 16 i år kolla in min blogg & glöm inte kommentera puss !

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards