justlikefelicia

Alla inlägg under mars 2012

Av Felicia Olsson - 28 mars 2012 10:23

Tjena just nu sitter jag i skolan och idag är jag fett depp typ bla för att jag fick veta att jag aldrig kommer bli frisk igår, för jag fått puff och typ att allt känns as kasst idag men nu ska jag typ försöka bry mej så ja vi hörs efter skolan.

Av Felicia Olsson - 26 mars 2012 21:53

Hejsan!

Idag har jag varit i skolan , inget speciellt hände där. Förutom att jag

fått puff (något man får om man har hög ogiltlig frånvaro) men jag har 0%

ogiltlig frånvaro så är lite frustrerad , hehe. Men men sen när jag kom hem

skrev jag lite på den där svenka saken dom ska va inne på fredag, duktig

som man är hehe. Nu har jag precis städat mitt rum lite för imon ska jag till

värnamo och sen kommer Emanuel hit efter att han slutat skolan, och vill ju inte

att mitt rum ska se ut som aah skit när han kommer hit, lite pinsamt. Jaja nu

ska jag gå och duscha vi hörs imon kväll eller typ på moronen eller ngt fan vet jag

pussochkramskummbanan  

 


Av Felicia Olsson - 25 mars 2012 15:14

Tjenare nu orkar jag inte ha bloggpause längre efter som jag är glad igen. Haha denna helgen har varidt kanska kul, igår va jag och lisa med Emanuel och Viktor till typ 11 och idag vid halv 10 åkte jag och lisa hem t Viktor och kollade på formulett haha fattade inte så mycket men det var la kul så kom hem typ nyss och ska plugga lite och kanske gå ut och sola det är as fint väder ute typ dör av glädje  


   

Av Felicia Olsson - 22 mars 2012 21:01

Hej , kommer ha en blogg pause i några dagar pga

att det hänt lite grejer men är tillbaka om någon/några dagar!

puss.   

 

Av Felicia Olsson - 20 mars 2012 05:49

Hej hej , idag är det tisdag och kolckan är typ sex min mamma

väckte mej nyss för vi skulle sjunga för peter haha han fyller typ 31!?

tror jag assså jag är as trött så ska sluta

flumma & gå och vila lite eftersom jag inte kan/vill somna om

för det kommer bli så jobbigt att gå upp sen . ses senare Puss! 

Så söta föräldrar jag har    : 

 

Av Felicia Olsson - 19 mars 2012 19:47

Tjenare, just nu är jag fett taggad inför i sommar då jag ska

till sthlm med Sarah fatta min mamma låter mej åka till sthlm

med Sarah själv!? Detta är stort!

Sen är jag as förbannad för jag tydligen inte är godkännd

i fysik jävla hor skit, jag försöker faktiskt men fattar inte  

   

Presentation


Hejsan, jag är en ganska galen tjej som är född 96, alltså blir jag 16 i år kolla in min blogg & glöm inte kommentera puss !

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards